Adam & Hawa episod 41-44

Sinopsis Adam & Hawa episod 41 :

Dee masih berusaha unutk mendapatkan Am kembali walaupun Am sering menolak permintaanya. Azie semakin yakin perasaanya terhadap Johan tetapi demi Ain dia sanggup pendamkan sahaja perasaan yang terbuku dihati. Dia semakin sayang terhadap Johan dan mengharapkan Johan mempunyai perasaan yang sama. Semakin lama kemesraan Azie dan Johan semakin erat.

Sinopsis Adam & Hawa episod 42 :

Ain mula rasa bersalah sepatutnya dia perlu membaiki keadaanya bersama Adam dan tidak sepatutnya die memetingkan diri sendiri. Johan pula semakin kalut dengan perasaan sendiri. Azie pula semakin berani menyuarakan perasaanya hatinya yang terpendam lama. Lebih berani Johan telah bertanya sesuatu yang agak keberatan Azie untuk menjawabnya. Ain menelefon Azie untuk meminta tolong kerana keretanya rosak. Tetapi Azie tidak mengangkat telefon kerana takut dengan Ain.

Sinopsis Adam & Hawa episod 43 :

Hubungan Azie dan Johan kini semakin serius. Johan semakin risau kerana ibunya telah memberi masa untuk Johan dan Ain untuk membincangkan perhubungan mereka. Akirnya Johan dan Azie mengaku perasaan yang mereka rasakan selama ini dan masalah yang bakal dihadapi adalah jika perhubungan mereka diteruskan. Bimbang persahabatan mereka bertiga hancur begitu sahaja. Dalam pada itu Am menelefon Ain pada saat yang tepat apabila Ain memerlukan bantuan mengenai keretanya yang rosak. Am datang untuk membantu Ain. Ain mengenalkan Am sebagai suaminya di depan Fauzi. Fauzi agak terkejut mengetahui bahawa Ain sudah berkahwin. 

Azie terlihat kereta Ain ade bengkel. Die takut terserempak dgn Ain.

Azie jelous bile Johan sibuk tanye pasal Ain risau Ain tak balik lagi. 

Sinopsis Adam & Hawa episod 44 :

Ain terkejut bila Am menanyakan pasal Johan dan menunjukkan perasaan cemburunya tentang keakraban Ain dan Johan . Merka terus dengan perangai yang sama apabila berbalah antara satu sama lain dan cuba untuk mempertahankan diri masing masing. Johan pula memberanikan diri dengan ayahnya apabila menyuarakan tentang perasaanya pada Azie. Pada mulanya, ayahnya agak terkejut dengan apa yang dikatakan oleh Johan, namun dia berfikiran terbukan dan menerima segalanya. Cuma yang menjadi kerisauan bapanya adalah isterinya yang sudah pasti terkejut dan tidak pasti bagaimana reaksinya. Ain kini semakin rapat dengan Am, tapi kadang-kadang tidak dapat mengawal perasaan marah terhadap Am. Johan semakin rapat dengan Azie hingga melupakan Ain. Adakah Johan akan meninggalkan Ain untuk Azie?

Ape reaksi Ain bile mengetahui 'Abang' tu adalah Johan?

Azie panik gila jumpe Am. Takut kantoi. 

Bapa Johan dah bagi tahu kat mak Johan. Yg Johan tu dah suke kat Azie. 



Azie terkejar2 nak pegi kerja sampai pecahkan cawan. Gelabah betul.

No comments:

Post a Comment